четвер, 31 серпня 2023 р.

Дорогі мої учні та шановні батьки!

Дорогі мої учні та шановні батьки!

Вітаю вас з початком нового навчального року! Новий рік завжди приносить з собою надію на нові можливості, великі досягнення та незабутні враження. Для вас, мої дорогі другокласники, це час нових знань, нових друзів та захоплюючих відкриттів.

Ми разом будемо долати цю навчальну дорогу, і я завжди поруч, готова підтримати вас, надихнути та допомогти в складних моментах. Нехай кожен день навчання буде для вас важливим кроком до реалізації ваших мрій.

Батьки, ваші діти - це наше спільне багатство, і я вірю, що разом ми зможемо сформувати сильну, талановиту та відповідальну молодь. Ваша підтримка і допомога важливі як ніколи, і разом ми зробимо все для того, щоб кожен день у школі був цікавим та продуктивним.

Нехай цей рік принесе вам незабутні враження, цікаві відкриття та нові досягнення. Разом ми зможемо досягти більшого!

З найкращими побажаннями,
Краснокутська Валерія Сергіївна



Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок Протидія Булінгу

🚫🤝 Зупиніть булінг: Навчіть дітей поважати одне одного! 🤝🚫 Сьогодні наш урок був присвячений антибулінгу та створенню позитивного навчал...